Brann i Garaget :S


AHHAHAHAHHAH !!! mee when i watching..


HAhahah FAil brann i vårat garage i morse hahah fail!!!
Kom hem och såg kasper vara ue så såg jag rök jag bah What a fuck! hahah så sa kasper att det brann
och att han ringde pappa han sa att det var några som kom dit jag bah nej broder du måste ha gjort något....
Tro mig det var han!!!
Pappa kom hem blev ass arg för han vet att det var kasper..... Jag gick hem hahahha orka inte bry mig´´Suck´´

Satt och kollade på Sex and the city fifan vad bra hahha pinsamt liksom har inte sätt den innan hahaha...
Blev kär!! Håller på att ladda ner 2:an nu så ska vi se hur den kommer vara .....
Skriver ett inägg efter filmen är slut. Sex and the city 1 var typ 2 timmar och en haöv timma något sånt:)
Ska sätta på mig lösnaglar nu hade jag tänkt mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0