Michael Jackson ´´Happy birthday´´


man ser inte hur den ser ut :(
Jupp som alla vet Hoppas jag! så fyller Micheal jackson år idag 52 år ;D
Var och dansande i en flamob today...
  åkte till Sabi imorse runt 11:30 sen åkte vi till stan och var med i en flash mob. Denna veckan sen söndas har vi haft nästan träningar varje dag från 18:00-21:00 hahaha i stan verkligen jobbigt var det. Var tvungen att gå tidigare altid typ 5 minuter för att hinna med en spårvagn till Centralstationen sen Ta en buss därifrån åka hem till mig typ 20 minuter så jag kom altid hem runt 22:00. Ne men det var bomb lägger ut videoklipp senare eller någon gång i veckan om jag hittar...
Mamma köpte en klocka till mig kanske inte jätte fin men lila färg ! I like it!

Omg fick träffa Micheal jacksons systers janette jacksons keograf så cooolt!! han pratade mycket engelska fattade nadaaa tyyp!!

tror att jag kommer vara med i massa tidningar och sånt imon.. That´s cool

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0