Nooo movie!

Tjah kollade inte på filmen hahaha elle gjorde det men texten går före nä dom ska prata..... oooh fick flipp !!
Chattar med min pojkvän nu saknar han ass mycket ! och kollar på sport sheet vad jag hatar det men när jag kollar pådet tro mig betyder att ajg är så ur tråkad!! neeh men ska byta kanal men problemet är att jag bara har 6 kanaler!
Men aja kollar typ endå aldrig på tv!

Sheet vet ni vad jag har märkt jag har slutat dricka coola typ hatar det ! Vet helt omöljigt! och Chips! Popcorn är fortvrande okej :) hahhaha
Men på lördag kommer Sabi Hem sheet saknar han så piiip mycket ! Så att jag kan börja gråta!! kommer träffa han sen drar vi och dansar yay!! hahahha saknar hans skratt!!!!!!!

Men aja måste gå dricka något.... bloggar imon på morgonen vet ni jag lovar hahahaha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0