Shopping...




Sorry att jag inte har bloggat jag ville att den Justin Bieber tävlingen skulle vara uppe :)
i alla fall igår åkte jag till stan med min kussin hon sov över hos mig :)
Närvi var i stan var hon tvungen att gå till sin dans träning (HOn tävlar Pardans) :)
Later så var jag tvungen att vänta på hanna i 2 timmar sheet hahahah
vi stog och krammades ganska länge vi hade inte träffats på 1 månad exakt ;D
nemen jag köpte bara en  Väska och en H Jacka hahaha stog i prov rummet typ en halv timma för hade 2 sst H jackor
jag kunde inte bestämma mig vilket jag skulle ta ahhahah men tog  en röd vit för det var den sista mohahah ...


Min lillebror hahah...

haahhahaa Mitt håår! Var och festa ganska myckt vid havet P.S Jag drack inte Ush!!!

Saknar värmen!!
Om en vecka börjar skolan då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0