Tjoooooh!

What´s up?
Var med hanna nyss :) Hon sov över hos mig roligt roligt men när vi sov och på morgonen glömde hon stänga av tv inte okej..... så tog hon all plats i sängen tro mig jar ramlade nästan ut ahah.. Då la jag mig in måt väggen så la hon typ på mig hahhaha. CRAZY!!! Vi kollade på 3 filmer.
The uninvited                                   The last song
  och Eva och Adam
Den här filmen är så bra!!             Den här filmen är grym!! Ass sorgig i
Den är inte läskig den är               slutet jag och hanna gråt sönder hahah.
bara äcklig men ass bra !

Har ni sätt dom här ?

Kommentarer
Postat av: nora

sv: okej då ska du bli intervjuad! :D

Hmm mejla mig igen när du ser detta då får du alla fråger, och du ska svara i ordning så vi vet vilket svar tillhör frågan! :D

Hör av dig!

2010-08-18 @ 21:39:10
URL: http://justinbieberone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0