Bye Sweden!!

Heeeeeeeeeeeeeej!!!!!!!!!!! Omg har saknar dig bloggen hhhahaa.
Jupp äntligen så åker jag idag till POLEN!!! hahhaaha har varit där 094386785049435 gånger tro mig hahah!
Igår var jag med minnaa Bff´s förutom Sabi då :( hahah han kommer hem idag presic när jag ska åka!
ehm jupp...
Hanna Slingade sitt hår blev jätte fint nikki var med och kollade på sen stack hon hahhaha.
Sen Gick jag och hanna till bensin stationen tvättade min cykel hahhaa (inget liv alltså)
haahah pumpade mina däck<3 sen stack vi hem till mig hämtade bikini och stak och bada.
Hahha svär på allt vi var typ 2 timmar i vattnet. Sen gick vi hem till mig lysna på musik i en kvart sen följde jagf henne en bit hem och sa BHYEEEEEEEEEEEEEE!!
AHhahah ssåp åker 08:30 kommer dit 22:00-22:30 hoppas jag hahha så jag kommer inte kunna blogga på hela dan :(:(
Hot eller vadå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0