Internet

sorry! Men interneten har blivit så jävla seg ! och min data kraschar hela tiden


mwen jupp haha igår fick jag 2 perfymer av mormor och mamma s¨gulligt v dom _D
idag var jag i stan själv hahah skulle gå på bio men tro mig det finns ingenting roligt här finns bara 6 filmer man kan välja hahah och i sverige kan man ju typ välja mellan 100 filmer.
haha emn köpte smycke till min mobil snyggt var det blev kär i ett halsband men tog aldrig det ångrar mig faktist lite och köpte solglass ögon sånna dära vanliga och när det är sol ute blir glasen mörkare ass fräckt ahha.
Ne men imon tänkte jg att jag ska dra med min vovve tänkte jag kundwe köpa något sött till henne haahha.
Och en present till mamma och pappa snart har dom varit tsm i 14 år :D

Kommentarer
Postat av: FUZZ

få se smycket till mobilen sen då? :D

2010-07-31 @ 16:47:39
URL: http://fuzzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0