Min vecka i Polen...

Söndag: Ni vet vad jag gjorde :D

Måndag: också

tisdag: Okej då kör vi.... imorse runt halv 11 kom min kussin hem till mig hon är också från Sverige och åkte hit med till polen fast bara 2 veckor inte ens det. Jupp klockan 11 klippte jag mig ångrade  verkligen att jag gjorde det.
det är inte lika platt längre som förut. Och kan inte ha fläter (Jag som älskade att ha fläter när jag dansa..
Senare åkte vi till havet jätte varmt vatten 23 24 grader :D Vi åkte en sån dära luft sak på vattnet som banan fast det var typ en säng soffa där 3 st låg. Jag satt i mitten och min bror och min kussin satt på sidorna shet jag hoppade verkligen i mitten hahha mamma satt i båten och tog kort hon filade även fast hon fick inte med när jag ramla. Jag sa ´´STOP´´ Till den som körde haaha ville buta plats sheet!! Tips:Sitt alltid på sidan om ni ska åka sånt. hahahha ramlade av 2 gånger och min brosha 1 gång ahhaha ramla samtifigt när han gjorde det hahahha min kussin ahahah bara satt och dog av skratt

Man kanske inte ser så stor skilnad men man gör det i verkligheten ;)
 Blogar mer imon ,)


Kommentarer
Postat av: alexandra ♥

hahahah om jag dog av skrattt ! ? HAHAHAHH omg gjorde ju fan de XD <3 vi måste åka DEN IGEN NÄSTA ÅR :ooo :DD hhahahahahahh

2010-07-24 @ 18:24:06
Postat av: Emmie!

Hej fin blogg du har:DHAre bra!<3

2010-07-25 @ 11:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0