Shopping hela dagen Från klockan 10 till 19:00 !





Tjooh! Shet vad varmt det var idag redan imorse runt 9 var det 27 grader sen blev det nästan 40 grader :)
Vaknade 9 Gick ut med vovven hahha så jobbigt men endå roligt och Hot! Klockan 10:00 gick jag och mamma till en marknad köpte detta....

Tjock tröja dom gubbarna ser mycket färggladare ut hahah <3

Ojj den måste jag strycka mohahah <3


Den ser rätt barnslig ut men tro mig!! Ska fixa den ska klippa och massa för älskar texten ;)

Svart linne...

En liten topp.

en vit Tjock tröja. Inte så jätte snygga saker men men ...... Måste bara ha kläder haha :D

Betalade asso 8 zl det blir 19,52 kr svenska verkligen biligt därför älskar jag den marknaden.
Senare åkte hela falijen förutom Min morfar han jobbaded ;) vi skulle åka och träffa pappas kussins som hade en butik :) eller 3 kläd affärer pappa sa att jag fick välja vad jag ville så jag valde några jeanse jag kan dansa i hahhha fick dom gratis :) fan att jag itne tog något dyrare en väska till eller något kollade efter väska men var inte så fina :( jenasen kostade 76Zl alltså 185 kr. Det var tvär dyrt där!



Sen gick jag med mammsen och pappsen till en mat affär  hittade en tidningg där Justin Bieber var med i ! Omg
Fick stor plansh och justin bieber tatuering balt!!







Kommentarer
Postat av: Julia Bieber <3

Heej jag undrar i vilken mataffär du köpte den där tiningen??? och vilken stad hehe tack på förhand ;D

2010-08-16 @ 12:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0