Sjuk <3!

Förlåt kommer blogga tills jag har blivit frisk ':(


Lägger bara in en bild på vad jag har köpt :)
Gick typ halv 11 till affären hitade En micheal jackson väska den var inte ens dyr
30 zl det blir 73.33 kr



Den ser mycket finare ut i verkligheten tro mig ;)

Idag var jag vid havet och igår åkte sån dära luft sak igår som bananen men det var typ en säg för 3 ramla i vattnet 2 gånger hahah! Klippningen får ni se imon kanske ångrade verkligen att jag gjorde det. deet blev ganska kort!
Och idag när jag bada med min lillebror typ precis när jag gick i vattnet dök jag så var det e jävla snäcka skaf upp hela handen Presic vid handleden så det gör så ont när jag böjer. Gick till badvakten med pappa han hälde sån dära vatten sak omg jag ville skrika så frågade han gör det ont jag bah nej nej hahahha!
Om det skulle vara 1 halv centimeter eller några millimeter djupare skulle jag ha fått sy ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0