Åker imon!!

Tjobolo ! hahha är på jätte bra humör :D Imon åker jag! Yay !!!!! kommer inte kunna blogga på fyra dagar som jag har typ skrivit 100 gånger. Hahha fick sova med min lillebror idag för jag kan inte sova med mormor:( i fredags när jag sov med henne så snarkade hon tvär högt ! Tro mig hon gör rekord ! Hon tog så mycket plats jag kunde inte sträcka mig och min hund fick knappt plats. Så jag gick sakta sakta ut från mitt rum. Varje gång hon snarkade så gick jag ett steg hahah! Så gick jag till vardasrummet då var morfar där! Jag bah fan !!! hahha men då gick jag upp och fick sova där. Sen kom min lilla vove till mig :D Hhaha i allafall jag handlade idag. Köpte en t-shirt och en laim rosa bikini och trosor till det då :D Omg Jg älskar ljusa färger !!

Jag pakade tvär mycket saker som jag ska ha med mig! Tro mig det är inte bara detta ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0