Gjort idag :D

Shululul<3 förlåt att jag inte bloggade igår hade feber :( men den skönk ner senare på kvällen :D
Nu mår jag toppen jag vaknade 11:00 Sabi ringde mig presic när jag vakna hahha . Han frågade om jag skulle med till stan för han ska shoppa kläder till Malta. Men jag hade inga pengar på mitt buss kort :( Fan. Ja nästa måndag åker jag på läger. Så kommer inte kunna blogga på 4 dagar :( tråkigt. Har kollat på Broke knows best hela dan hahha älskar de programet! Jag älskar hennes kläder. Och så lyxigt hus :O !!

denna veckan kommer det vara fint väder här i min lila stad nämligen 21+ haha :D:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg :)

2010-06-14 @ 18:13:37
URL: http://fridakajlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0