Lazars :D


Här gick jag tidigare verkligen jätte roligt !

Satt och kollade på massa dans videosar. Så blev jag jätte sugen på att börja i någon dans skola till :D
Jag gick in på Lazars Där jag gick innan så klickade jag på kurser så blev jag överlycklig när jag såg detta

 Musik-Video-Dance
Lär dig dansa som stjärnona på MTV, tilll senaste hitlåtarna. Blandning av
streetdans, funk och hip-hop. Trendigt som Bounce!                        det är sånt jag vill lära mig.

Ass glad det är sån jag vill bli i min framtid :D that´s cool!
Det kostar bara 1100 kr för 13 gånger. Jag tycker faktist att det är lite. (lätt att jag ska börja)
Måste bara snacka med mina föräldrar men jag tror att jag får gå där för när man går där får man uppträda på liseberg och det har jag gjort massa gånger för har gått där i 1 år :D eller 2 jag vet inte för jag dansade där första gången :D Och det kostar inte så mycket. Och min pappa vill att jag ska sporta med!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0