Sommar lov!!








Woow sommar lov äntligen!! ass glad.
Jag vaknade runt 6 kunde inte somna :( och jag skulle gå upp 7 sen gick ajg till nikki vid 8 :D Fixa mig hos henne.
Sen när vi gick till skolan jag fick värsta skav sår hela mitt skin hade gått upp på mina hälar ass äckligt. Sen gick vi till kyrkan kören jöng för oss ( Fint var det ) <3 Sen till klass rummet vi fick glass och vi pratade ;)
Sen gick vi bff´s och tog kort på varandra. :D

Jag och hanna ville gå på bio  och Sabi var trött och modde dåligt och niikki skulle göra något medd sina vänner.

Jag och Hanna kollade på filmen ´´Dear John´´ tvär bra. Fast blev bara ledsen att det inte var fredag för imon kommer ju street dance ut oh !! hahah alla i bio salongen började gråta ! Precis alla förutom 4 st ! omg hahha hanna satt och grätt i ty 40 minuter. Hahha jag typ skrattade åt henne. Ni måste verkligen se den!
Sen gick vi till H&M skulle köpa en puder men den var tyvär slut :( men jag köpte läppglans i en rund boll som är färgen grön. Den luktar verkligen jätte gott.


hanna sur ?


hahah <3


Kommentarer
Postat av: lukas

skit fin klänning hade du ju!:D

2010-06-11 @ 10:21:25
Postat av: Miia

fina bilder, speciellt de 2 första :)

2010-06-16 @ 17:05:51
URL: http://minttus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0