Tältat <3 värdens största vatten krig!

hej hej mina friends. Förlåt att jag inte har bloggat har haft dans tältat med bff´s och varit med på sveriges största vaten krig ;)

Okej då kör vi ! hahaha

Fredag: Jag åkte moppe med Sabi ass roligt! hahah jag typ dog. Sen gick vi och käkade med några i hans släckt. Mums I like it ! (L) Sen gick vi hem till honom dansade och sen pratade vi.



Igår: Jag solade blev faktis brun jag är till och med avensjuk på mina ben ibland :S
Sen hade jag dans vi körde afro power. Omg Sabi berättade för oss hur underbara vi var så han börja gråta. Hahha jag typ dog av skratt. Ne det var taskit (Förlåt Sabi) Vi fick sluta tidigare men det var några som stannade kvar och vi dansa. Omg lärde mig en ass cool sak kan kanske lägga in en video på det ;) Sen gick jag och bff´s hem till Hanna.
Vi hoppade studs matta och tältade utanför hennes hus:D Ass roligt vill bara göra om det ( Verkligen) Vi kollade på the grudgh 2 hahah hahha vet itne hur det stavas stackars mig. Ass bra ju! Sen somnade alla förutom jag och Hanna. Vi gick ut på en promenad och pratade.
kommer kanske bilder imon ;=)

Idag: Jag vaknade runt 7 jag frös så himla mycket. så vaknade Hanna. Men vi somnade om :) Sen vakande vi typ halv 9 så vaknade Hanna med och sen vaknade vi runt kvart över 9. Så pratade jag och hanna. Då vaknade Nikki. Efter en halv timma vaknade Sabi. Vi kollade klart på the grudgh 2 hahahhah vet kan inte stava. Och idag var det värdens största vatten krig i göteborg. Jag ringe och frågade men fick inte. När jag kom hem så frågade pappa när det bäörjade jag bah det började klockan 13:00 Och klockan var typ 13:10.
Han bah oki jag kan köra dig:D Jag bah yay! Ringde Sabi och han blev såklart glad! Tvär rolig jaag och Hanna gick brevid fontänen så kom det 2 killar och hälde vatten med hink på mig "!!  Fifan... Hahha
Tvär roligt sen kom det värsta gammal dags brandbil och spröt vatten. Efter det gick jag och Hanna hem till Hanna och fixade kvälls middag. För Sabi gick hem och bytte om. Och nikki var tvungen att gå hem.
Tvär roligt ! Blev propp mätt! Ska gå fråga mamma nu om hon kan tanka på min mobil Bye ! (Shet vad långt inlägg)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0