God morgon :D

Sitter här och äter frukost rostad bröd och te såklart ;)
Ska dra ner till skolan snart.
Idag mår jag mycket mycket bättre så jag kan lova att det blir ett video inlägg senare med min bästa vän hanna
Checka in ;)



Var tvungen att lägga ut denna bilden på Justin Bieber älskar han otrloligt mycket !!!
Jag drömde om en om Justin Bieber i natten , Så här var det ...

Jag var på festivalborg och så var det typ bara 10 personer där jag vet att jag,Nicole och hanna var där.
Jag ställde mig längst fram så kom Justin Bieber ut och gick ner från scenen så ståg han framför mig.
Jag sträkte ut min arm igen annan gjorde det. Så kolla han på mig och tog tag i min hand och höll den i 3 s.
Sen sprang han upp på scenen och sa att han tar upp några fans på scenen. Jag och Nicole Kuta upp Och min lillebror :S han börja sjunga One time Och jag börja dansa och skratta han kolla på mig när jag dansa så skratta han med såå sööööööt""!!!
Efter han hade sjöngt klart sa han till mig att vi måste träffas snart och gav sin msn till mig :)
hahahha och Nicole gjerde sitt nummer till han.
Efter 3 dagar hade jag bara tänkt på hans fina ögon och hur han kolla på mig. Jag sa till Nicole att jag saknar han otroligt mycket. Nicole bah naaaw!
Men men hennes mobil ringde då hon svara och det var justin bieber han sa till Nicole att jag var underbar och Han vill gå ut med mig :D:D:D:D

Sen ringde min veckar klocka och förstörde allt !

Hahhaha synd att det inte var på riktigt


Kommentarer
Postat av: Nicole

HAHAHA vilken dröm asså! :D<33 haha

2010-05-05 @ 19:03:06
URL: http://nicolejasmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0