Härlig dag i Nödinge !

Hej hej idag vaknade jag klockan 4:00 och sminkade mig och gick och la mig sen.
Mamma vakna mig och jag log i sängen i 20 minuter jag orkade inte gå upp.
Sen var det till skolan då ´´ Tråkigt´´

Efter skolan gick Hanna med mig hem vi gjorde toast och lekte med min hund , Sen gungade vi.

Efter det sa jag sms:a bff´s och fråga om dom vill komma ut vi gjorde det så kom Nicole ut.
Sabi sov som vanligt :(
Men vi gick hem till Sabi sen för att fråga om han kan simma 100 meter AHHA XD
För han och Nicole ska åka på krokholmen i sommar och man måste skriva i massa saker och så glömde han det.
Hahhaha hans mamma öppnade och fick gå och väcka Sabi.
Nicole gick hem så kom Sabi ut dom mobbade mig totalt idag !! hahhaha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0