Hej hej / samtal

Omg måste berätta en sak för er.!!

När jag kolla in i mitt skåp så ringde min mobil jag svara och det var ett företag någon modell sak.
Och hon tjejen sa att hon hade sett bilder på mig, på facebook jag bah a :D Hon bah a men vi tycker att du har en fin kropp och att du har fint hår och vi vill gjärna ta bilder på dig. Till någon Loreal sak. Jag bah nej vad roligt. Men kan jag få erat nummer så jag kan ringa till er sen. Hon bah ne men vi kan ringa diig sen och du får gjärna ta med dig en kompis jag bah okej. Sen sa on att hon ringer mig seen.

Sen när jag hade slutat såg jag att hon ringde mig 8 gånger. jag bah sheet :o hhahahaha!


När jag var på mammas jobb så ringde hon mig.
Så hon sa att hon måste veta lite om mig och så fråga hon hur många år jag är.
Då svara jag att jag var 13 år hon bah ahaa men asso vi trodde du var 15 år och man måste vara det.Så pratade hon med chefen som satt där brevid.
Jag bah a. Sen sa hon när fyller du år så sa jag att jag hade redan fyllt år den 24 februari.
Så sa hon men har du redan bestämt med en kompis?
Jag bah ja det har jag och det är en kille som heter Sabahudin. Hon bah :o vi som behäver killar för inga killar vill typ vara med kan vi få hans nummer. Då sa jag men asso problemet är att vi ska uppträda det datumet 27-28 maj.
Då sa hon att hon kanske kan byta till 1 juni men hon ska prata med chefen och prata med han för att du ser äldre ut så du kan säkert vara med ;) Jag bah Yay!! men jag har en fråga. Hur fick ni tag på mitt nummer?
Så svara hon att hennes kolega hade det. Jag bah vad heter den kolegan ? Hom svarade då Josef. Jag bah a okej:S (hahah vetinte ens vem det är) Sen sa hon att hon inte kommer att klippa mitt hår dom kommer bara fixa till det. Men sen efter om jag vill så kan jag få massa hår produkter av loreal och klippa mig grattis. Jag bah vad skoj. Sen sa hon att hon ringer mig nästa vecka jag bah ok :)

Hahhhah jag typ sa bara ok, a hela tiden.

 Jag och Sabi :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0