Hej Sorry

Sorry men jag orkar inte att lägga ut en video är trött och har ont i huvudet :(
Kollar på en film nu har sätt den massa gånger (Little man) heter den.

Ska skriva lite om min dag :P
Vaknade kvart i 6 i morse sen fixa jag mig i ordning.
Sen cykla jag ner till Min bästa vän Nicole så gick vi till skolan.
Sen hade jag No, De tråkigaste ämnet !
Efter det hade jag Musik Roligt roligt fick MVG på mitt musik prov Yay !
 Första gången jag fick MVG :D:D:D Sen skulle vi ha svenska då gick jag hem fick huvud värk.
När jag kom hem satte jag mig vid datorn och kollade på tv.
 Har bara gjort det typ hela dagen. Och sovit såklart.
Sen klippte jag mitt lös hår för det var så slittet.

Orkar inte gå till skolan imon men måste. Ska få reda på vad jag fick på mitt engelska prov :o
Hhahahha tro mig fich G !

 En bild på när vi uppträda från skolan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0