Hos Nicole

Tjaba Tjena ;)

Är hemma hos Nicole, Är jätte trött ska gå sova snart. Men måste bara få dansa en gång hahaha.
Idag är det dans träning igen från 17:00-21:00.

Jaa är ledsen idag för att min farbros hund har dött. :(:(:( Min hund Majka. Hennes pappa är det.
Fort jag ser Majka kollar hon på mig. Hon går efter mig hela tiden för att jag ska krama om henne så sööt ! <3

Lite konstigt för hunden som dog heter Rex och är pappa till Majka. Och Majka har haft sex med honom.
Så födde Majka 3 ungar fast 2 dog. Den förste typ bara 3 timmar. Den andra var konstig den kunde inte äta när det drack från Majka så kunde den inte suga in allt bara åkte ut från munnen. Då försökte vi mata. Sen efter 7 dagar så skulle jag gå och kolla på valparna så låg den hunden bara där. Och andades. Sen efter 2 timmar kollade jag igen så rörde den inte sig då var den död :(:(:( Men vi hade kvar 1 :):) Liten Och sööt ! vi hade honom 1 år sen sålde vi den till Sabi :) (L)

Rex som vi sålde till Sabi. <3

Rex som dog :( haha boda heter Rex (L) och är lika dana.Och min söta hund (L)

Kommentarer
Postat av: Nicole

R.i.p Rex<3

2010-05-15 @ 22:34:21
URL: http://nicolejasmin.blogg.se/
Postat av: simone

otroligt vackra!

2010-05-20 @ 11:54:35
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0