Skol avslutning :)

Shhoo bree. Förlåt att jag inte bloggar igår.
Igår var jag och handla med min mamma och min lillebror i backaplan.
 Ass stor trafik för dom i radion sa att en lastbill hade åkt in i diket vid backaplan. Men jag såg aldrig det för att jag sommna så typiskt mig ! VI gick in i en affär. Omg ni skulle ha sätt min minn när jag såg hur många skor det finns där!! Jag trodde att jag skulle dö jag, Jag har aldrig sätt så mycket skor i hela mit liv! Sen åkte vi vidare men jag kunde inte hitta någonting jag kunde ha till skol avslutningen :( Men då åkte vi till Angered. Där hittade jag en fin kläning som är ljus rosa och ör lite genomskilnig och ett par balerina skor med klack :) Om nästan 2 vecker är det ju skol avslutningä! YAY!!!


klänningen :) Men den ser mycket finare ut i verkligheten! Tro mig <3

 skorna. Inte så jätte fina men tog bara några ahhaha.

Kommentarer
Postat av: Kimberly

SV: guuud vad mycket du dansat :) åh önska att jag också hade orken till att dansa så mycket :) kan inte du lägga in en video när du dansar någon gång? skulle vara roligt att se :) kram

2010-05-29 @ 17:59:49
URL: http://kiwberly.blogg.se/
Postat av: Philip <3

Snyggt! <3 ;)

2010-05-29 @ 21:47:57
Postat av: lukas

riktigt fin ee den!!:D

2010-05-30 @ 12:59:21
Postat av: Miriam

Hejhej! Tack, du har en fin blogg du med! <3 Ha en bra dag! Kramar

2010-05-30 @ 18:32:13
URL: http://mimoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0