Söndag !

Hej hej. Sitter i mitt rum nu har inget att göra, lyssnar på Justin Bieber låtar älskar han så otroligt mycket jag har aldrig gillat än kändis så mycket tro mig !! Och det är typ första gången jag gillar en kill kändis. Längtar tills han kommer till sverige !! :p

Orkar inte gå ut kanske ska kolla på film med min familj snart eller kanske baka :)
Igår gick det jätte bra med träningen från 17:00-21:00 men hängde med kompisar lite och satt och prata så jasg kom hem 22:00.

Har mycket att göra ska redovisa imon :o haha nästa vecka betyg satt måste kunna utantill och kunna skriva det me. På onsdag ska jag uppträda :P torsdag fredag och lördag har jag träning och söndag ska jag träffa min gamla klass som jag inte har sett dom på 4 år :O Spännande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0