Stan med Bff´s

Tjaba tjena !  Vakna idag halv 10 det var tvär varmt ute idag. Så jag och Nicole var sugna på att åka in till stan och kolla på Bio, Alvin och Gänget 2. Vi sms:ade bff´s men 1 kunde bara :( Vi åkte med bussen in och sen tog vi fel spårvagn till bergakungen och sen när vi skulle åka tillbaka tog vi också fel ! hahahahhahah !! Sen gick vi och kolla lite i affärer vi hann inte kolla så mycket för att dom stängde typ alla affärer. Men en affär var uppen Åhlens med 3 våningar:D ( I LIKE IT ) Köpte örhängen där det står Yes,No haha. Sen åkte vi hem :p Ass rolig dag <33   

Min farsa lämnade in min mobil på lagning idag också för den cp:ar och har dålig motagning !


Kommentarer
Postat av: lowiisaa

hej sandra:)

Rebecca min syrra har oxå sånna örhängen:) dom är snygga:)

2010-05-02 @ 19:52:12
Postat av: Lisa

hej hoppas allt är bra :D

har fixat en tävling nu.. vore skoj om du kunde va med :D

2010-05-02 @ 20:36:31
URL: http://jinandjang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0