Barn vakt!! ....

Bläää trååk i'! :( sitter barn vakt hhaha yaah och så här sent....

Efter träningen gick jag och sabi och massa massa andra till mcdonald vi kom hem runt halv 11.. haha
Sen gick jag till min morbror han bor granne med Sabi feet!! ahah (L)
vi dansa och prata och sen var klockan 3:10 jag bah pappa jag går hem nu han bah ta med dig kasper då (Min lillebror ') Jag bah neej
haha jag och han hade börjat att bråka för slängde ner massa balonger från sängen sen la jag mig på golvet så kommer min moster skule göra något till mig så komm kasper och stampar på mig helt sjukt! Och min moster baah neej va gör du det är ju farligt... hahah .....

så dom bah joo pappa bah gör det för min skull jag bah min kussin då han är bara 8 eller 9 år hahah vet inte han bah hmm.. JAg bah okej okej kan gå hem till dom och vara barnvakt så får kasper sova där....
Asso är ass trött inget sitter vid datoorn!!! Fuck och det värsta Dom vill inte sova!!!

Men jag tror att jag går och pluggar snart haha... Tro mig kommer aldrig få sova idag.... jag måste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0