Lånnnng daag

Tjaaah! Whats up?
Sitter och håller på att ladda mammas kamera :( kuul.... Omg kollade på en ass läskig film!! ass bra
Satt så ock kollade så satt mamma brevid mig med sin data hon bah ´´Sandra det kanske inte är så bra att du kollar på detta för du kommer inte kunna sova sen´´ jag bah men sheet hahha typ dog av skrattt jag bah nej hahha är ingen 7 åring längre.....

jupp idag efter skolan åkte jag och mamma och broshan till Kungelv eller hur det stavas hahha....
Skulle fixa Id kort så gjorde vi det men min pappa måste komma och skriva på.... faaaan!
Men Gjorde sån dära tryck sak på min Nyckel ville ha en färgglad men det fanns bara färgglada till små nycklar och jag har typ värsta lååång....
Aja orkar inte berätta om vad jag har köpt hahaha XD Ni får se bilder....
Efter jag var och shoppa kom jag hem städade mitt rum måste alltid städa på fredagar ni ska få se n'sta vecka på fredag hur mitt rum ser ut och så ska ni få se hur rent det blir asso ärligt talat för mig tar det typ bara 10-15 minuter att städa mitt ruum... Efter s¨träffade jag Sabi och Hanna gick of course med min hund så hon skulle få kunna träffa Sabis hund....
Haha min hund är mamman till Sabis hahha....
Ass kuul hade vi vi kollade på en video från Malta och sen dansade vi....

Inte så speciel men finnare i verkligheten bara 50 speen!

hahhaha omg bildeen!



Kommentarer
Postat av: sara

Var det inte idag du ska utse vinnaren för JB tävlingen? :D<33

puss :-)

2010-09-04 @ 19:05:15
URL: http://dailylife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0