Lazarn igår...




Ja som jag har sakt så var jag på Lazarn. Lazar är en danskola jag gick på den dans skolan när jag var typ 8 år och sen får man alltid uppträda på liseberg :) Ja vi gick diit
hahaha var enkelt att gå dit.
Vi hade vikarie för att våran lärare var på semsetser någonstans....
Hahah men Dansen var så där men alla andra var såå dåliga eller inte alla.
Så vi gick fram till Vikarien när vi slutade.... Sabi frågade om hon tror om hon tror att vi skulle kunna bryta grupp till svårare.... Hon bah jag vet inte men ni kan fråga för man ser på er att detta är för lätt för er ni är för bra.... men om ni frågar och får så har ni tur. Så vi gick och fråga Så fick vi byta Vi bah Yayyy!!!!
hahaha.....
Ne men när vi gick hem brevid klippstudion det var runt halv 9 typ så Sabi bah ´´aja ska gå klippa mig´´ Och det var ju stängt men han sa det på skoj. Omg åt choklad så fastnade det i halsen typ kunde inte andas typ så slängde min cykel Börja hosta kommer Sabi och klappar till mig på ryggen. Men det gick itne fortsätte hosta började få tårar hahah.
Så kommer han och trycker på min mage fick mer luft. :D hahah ne men Sabi är En superman 2 Svär på allt!
Räddar eller hjälper mig always!

Kommentarer
Postat av: M I N N A

Aha men det kanske är olika beroende på vilken skola man går i då. <3

För jag går i kulturama så dom kanske gör annorlunda då! Eller så är jag bara lite trög haha :D

2010-09-08 @ 17:51:32
URL: http://minnasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0